I LOVE YOUR VOICE WHEN YOU SING



Matteboken är min kompis här i livet. Finns alltid där och ger mig saker att göra varje dag. Gör mig lycklig när jag lyckas lösa ett tal med hjälp av facit. En vänskap som inte tar slut förens jag har löst alla hundra miljarder uppgifter. Älskade matte3000bok... eh nej.

Att känna hjärtat slå ett extra slag av basen från högtalarna är lika bra som två dagar i Italien. Typ hur bra som helst att man kan återuppleva en plats genom att sätta på en favoritspellista. Ge mig Lido Di Jesolo och gör mig solbränd. Ge mig sommaren och friheten tillbaka igen!

Spankers – Sex On The Beach - Paolo Ortelli vs Degree Reloaded Edit ♣ Edward Maya Featuring Vika Jigulina – Stereo Love - Molella remix ♣ Alex Sayz – Shame On Me - Summer Radio Edit ♣ Lucenzo feat Big Ali – Vem Dancar Kuduro ♣ David Guetta – Who's That Chick ? (feat. Rihanna) ♣ Familjen – Det Snurrar I Min Skalle ♣
DJ Antoine – Ma Chérie (feat. The Beat Shakers) - Remady Radio Edit ♣ Finlay – Destination - Michael Mind Cut ♣ Kucera – Sos On Fire - Bonito J Radio Mix ♣ 

>> och så en liten gåva från ovan, Tomas Ledin – En del av mitt hjärta

SSSSOOOOOOOOOOMMARNAAAAAATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0