EN HEMLIG MENING, JAG ÄLSKAR DIG SOM ALDRIG FÖRR

But for tonight, i'll stay here with you
just for tonight, i'll lay here with you
but when the sun hits your eyes through
your window there'll be nothing you can do

what if you could hear this song
what if i felt like i belong
i might not be here leaving
oh so soon, began the night believing
i loved you in the moonlight

Hela mitt liv är perfekt nu för du är verkligen ett sånt stort starkt lysande ljus som ger mig allt. Du är den snällaste som finns. Att det blev du och jag - att det fortfarande är det - det är som tusan ett under! Hur kan jag någonsin tacka dig för att du finns? Du, jag verkligen älskar dig så himla himla himla mycket och just nu när jag skriver det här så ler jag litegrann, (du vet, sådär) Kan inte leva utan dig, aldrig skulle jag kunna leva utan dig. ♥

Joshua Radin – What If You


Felix Ask , jag älskar dig förevigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0