BE A ROCKABILLY REBEL LIKE ME

Tänkte göra någonting för mig själv imorgon, något till mig själv. Känner lite kreativitet som kommer smygandes... dock är det för sent (tidigt?) att påbörja någonting nu då jag kommer behöva sova åtminstone fem timmar. Ska göra lite tavlor att rama in samt skriva lite budskap just för mig, antagligen någonting med spanska ord eftersom det är min lilla smygpassion.



› Tänker mycket på allt underbart du för med dig när du är med mig. Har svårt att se mig själv utan dig, verkligen. Tack för att du finns, du är helt otroligt bra! ♥ Längtar tills jag får hälsa på dig igen hjärtat, saknar Skåne.

Fick en jättebra julklapp av hans föräldrar, en avslappningsskiva att drömma sig bort till. Läskigt hur helrätt en julklapp kan bli! Snacka om att veta exakt vad jag behöver. Nu ska jag gå till sängs och slappna av till en lugn röst i högtalarna, dubbla täcken, mjuka kuddar och endast Felix i tankarna. Godnatt världen, ska bli spännande att se vad som väntar mig imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0