MY NOTE - NO MERCY! ♣

Dagarna går verkligen fort. Jag har sovit ganska mycket och motionerat ganska mycket med löparpass och så vidare. Igår var jag på Öland för match mot Färjestaden vilket gick åt pipsvängen. Hela laget i princip var sjuka och även fast det var så så var vi elva halvkrassliga spelare och två målvakter som gjorde vad vi kunde för att inte förlora, dock utan framsteg. Svidande förlust med 6-1 gjorde ont. Vet inte vad jag ska säga om säsongen.

Igår kom också min kärlek till Bankeryd äntligen efter många dagars saknande. Som jag har längtat! Eftersom jag inte var hemma under gårdagen så sov han hos en kompis. Du är bäst hjärtat.

Nu sitter jag vid mitt skrivbord nyduschad, insmord och redo för en film, en kopp varm choklad och en stor mysig filt i soffan. Strålande! Mums!

jag älskar dig F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0