VITAM VIVERE ~ CARPE AMORE

Ja jag kan ju bara säga att jag har mått som en gud dessa dagar. Att vakna upp med Felix jämte sig är ju rena drömmen, men inatt vaknade jag av en duns i huvudet - dubbelnock av hans armbågar. Lite oväntat när man är mitt i en dröm och helt plötsligt blir klarvaken, han med eftersom han kom på att det var mig han drämmde till :) Haha men det tog inte lång tid tills både han och jag somnade om igen. Han är suuupergosig ♥

Under dessa dagar har vi typ sträck-sett åtta av tio delar av Band of Brothers. Riktigt, riktigt bra serie. Speciellt lyckat med tanke på att jag glömde ta ur skivan med del sju och åtta från hans macdator. L Y S A N D E ! Som tur är hann jag typ se klart åttan innan vi somnade igårkväll, så ingen skada skedd egentligen.

Mitt solsken i livet.

Fotot av Josefine Mårtensson.


Kommentarer
Postat av: Alleballe

Gud va söta ni är! saknar dig

2011-01-19 @ 23:08:51
URL: http://ganskawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0