- ALLTDETDÄROMATTVAPÅVÄGNÅNSTANS - i så fall skulle det vara mot juni, juli och augusti.

Men vem fan vill skynda sig? Nej, inte jag iallafall. Jag har det helt perfekt som jag har det här där jag sitter nu och lyssnar på svinhög musik med en ny top på mig och ett klistrat leende i ansiktet som tyder på HV's rysar-serieseger! Bonus : snart ska jag slagga i sängen med en bok och massor med mysiga megakuddar! Mamamama. Första gången sedan jul-lovet som jag handlade lite kläder var idag och jag känner mig dönöjd!

Minns lite av de gångna somrarna när jag sitter här och nattfilosoferar. Vaknade nämligen till klockan halv 7 imorse och skulle just somna om när jag noterade ett ovanligt ljus genom persiennerna, vad var detta? En blå himmel med en liten gnutta ljus från en sol som skulle gå upp. Minns att jag bara tänkte IDAG får jag en anledning till att vara glad! Dyrkade solen och livets glada dag på Jönköpings gator vandrandes i butiker full av självförtroende. Skinnjackan var given en dag som denna! Saknar min Felix.
You can't hold on to water, it fills you up but never stays, it's only good to wash away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0