FUSKCHAMPAGNE

Stan är full av tanter och tragik. Ja det är verkligen så. Det känns ofta så.
Hon dansar i sitt rum till sånger om brustna hjärtan och drömmar av glas.

Vill också säga Grattis till en jättefin tjej som är helt fantastisk och fyller 18 år idag! Jag känner inte dig utan och innan, det gör jag inte. Men den delen av dig, Emelie, som jag känner är en megaklippa stadig nog att luta sig mot när marken under en sjunker bort. Du är nog en av dom starkaste människorna som lever och andas på denna jord. Förvånas över att det faktiskt finns såna som dig, som bara gör och orkar! Tack för att du är så himla go och fin och för att jag har fått träffa dig! Puss ♥  :-D



Och sötnos din kärlek kan dom aldrig bryta ned!



Kommentarer
Postat av: lilla syster

cool!

2011-04-16 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0