HAN HAR ETT SÄTT

I'll be wearing white when i come to your kingdom.

Sink me in a river at dawn, send me away with the words of a lovesong.



Ja, ska bli spännande att se hur det går för mig imorgon. Känner mig ganska körd faktiskt. Engelskan är rent åt skogen känns det som. Inte kul. Inte kul. Idag har jag lirat flickinnebandy för första gången sedan JIKF94 tiden... oj oj oj vilken flopp det var. Riktig omställning från daminnebandy till detta steget ner, helt annat spel. Jaga boll - jaga boll - jaga boll - spring, spring, spring och jaga boll. Ja ni kan ju tänka er detta... Jaja, det var ganska kul att bara lira lite iallafall. Nu till lite viktigare saker. Felix, det finns så mycket att säga om dig. Det finns så mycket att berätta om det vi har gjort. Det finns så många fina stunder vi har delat och det finns så himla mycket mer att ge och att uppleva. Jag önskar att jag kunde vara med dig och springa omkring och andas och älska allt av det som är omkring mig, för det är en sån sak jag bara skulle kunna lyckas med i ditt sällskap. Inte någon vidare idé att ens försöka göra det själv, jag är en aldeles för stor pessimist för något sånt. Jag älskar dig, mitt underbara hjärta, och den kärleken tar aldrig slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0