OM JAG DÖR VILL JAG INTE TILL HIMLEN

Gudarna målar med färggranna vindar, en rödgul solnedgång
Jag sluter mina ögon och flyger genom luften på min bostadsrättsbalkong
Jag har rest jorden runt och har lärt mig, ett träd e' ett träd och en sten e' en sten
Men de' e' nog lite närmre till himlen från Österlen.
min helg har varit fantastisk. tack. 

De vackraste dagarna är när solen skiner!

jag vet en vän som bor i huset intill. och han har lovat mig allt vad jag vill. jag vet en vän som är lika blåögd som jag. vi borde få det bra. när mina fingrar inte känner mer, när mina ögon inte längre ser. när livet vänder ska jag ännu be, come give me love. kom ge mig världen kom ge mig fred, kom sänk ditt huvud och lägg dig ner. kom ge mig kroppen. kom ge mig allt som du har och jag ska stanna kvar.

kom ge mig solen, kom ge mig hav. kom ge mig jorden vi lever av. kom ge mig sommar, kom ge mig liv. kom ge mig kärlek och livsmotiv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0