Om jag fick bestämma med ord skulle du va en sol och jag en lanterna. Lys upp inatt hos mig.

Idag har varit en dålig dag, en bra dag, en ledsen dag, en glad dag, en jobbig dag, en rolig dag. Det har varit dagarnas dag. Det är iallafall fredag. Ja, det är det, och jag är jättetrött och jättearg eftersom HV förlorade - igen. Jag är glad för att jag fick vara hemma och vila. Jag är besviken för att kvällen gick så fort. Jag känner mig glad för jag pratade nyss med rösten av en ängel. Lite blåögd och lite naiv eftersom jag bestämt mig för att leva för idag resten av livet, vilket jag inte kommer lyckas med, eftersom det inte går. Jag vill spola fram tiden lite men jag vill leva just nu. Glad för att jag har en kärlek att anförtro mig till, lycklig för att han är allt jag vill vara med.
gamla tider med skratt och gråt och linnea widlund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0