17 ÅR I STADEN DÄR JAG VÄXTE UPP OCH SÅ


MÄRKER DU HUR FORT DET GÅR?!



Idag är det min min min dag! Skönsång i klassrummet bjöds det på, vackert kan man verkligen säga! Vi har sånna sångtalanger i vår klass så det finns inte dess like! Känner mig lite äldre, lite mer vuxen och lite mer som man kanske ska göra när man blir ett år äldre. Fast nu ljög jag, allt känns precis som igår. Irma är lika snäll mot mig trots att jag är på pappret ett år äldre än henne, kan man ju inte tro... Jag är ju dock lite coolare och så... Hon är söt! Vi tog en riktigt lång riktigt god fika på kaffebönan som som vanligt levde upp till förväntningarna! Åh så mysigt det var! Elin var tyvärr tvungen att åka hem, saknade henne där såklart men hon är ju givetvis en guldtjej ändå ! Plikten kallar ibland, så är det bara. Blev två nya tröjor inhandlade, vilket känns helt bäst! Förövrigt hjälpte jag mamma med att handla mat inför helgen och allt det där. Lördag kommer bli himla bra känner jag på mig... Nu är det dags för en pizza, eftersom jag är allsmäktig för dagen och får välja mat.

Tack för alla fina gratulationer! Vilka fina klasskompisar jag har vill jag också lägga till. Tiden går lite snabbare med er, blir lite roligare och ger många goda skratt! Ganska bäst skulle jag till och med kunna säga! Puss nu sveper jag iväg över golven och smaskar i mig en himla god Sverige-special! Muuums! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0