EVEN IN THE BEST OF DAYS

Har det fint hemma i mitt rum. Idag ställde jag till i köket och bakade vanilj- och kanelbullar och kaffesmakande chokladbollar med kokos! Lite mysigt var det allt. Imorgon bär det av till min lilla Elin i Furusjö tillsammans med Irma, det blir - tro det eller ej - bullbak där också, och vi tar nog en liten sväng i poolen också! Mina små sockersöta vänner är allt bäst i hela världen för dom försvinner inte, oavsett hur många löv som faller, hur många snöflingor som smälter när dom landar på handen, hur många maskrosfrön som blåser iväg med vinden och hur många vitsippor som än vissnar - nej dom står faktiskt ut med mig ändå, och det är fint som snus!
Lite promenader är också ganska fint såhär i höstens mörker. Lite syre i kroppen är bra för tankarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0