SANTA CRUZ - OCH NÄSTA LIV I MARS

Ibland är jag bara så himla borta i huvudet och tänker att jag inte kan någonting, men sen när provet är gjort så känns det helt okej - för då är det försent att plugga mer. Jag jobbar på, ett prov i taget, det blir så när man missat flera veckor i skolan...
Det är vår ute nu. Jeansjackan är på och jag har fått nya vita converse. Lika fint som kärleken!
Teneriffa var helt underbart, det bästa jag någonsin i hela mitt liv har gjort. Och allt vi gjorde, allt vi sa, allt vi skrattade åt, vårt liv i misär när vi tvingades äta kakor till frukost varje dag... Allt känns som en varm hand kring hjärtat och tack världen för att du har så fina platser för oss att lära känna. Det bästa jag någonsin har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0