komma hem?

Hahaha, hur äre? ja nu har jag varit på landet i nästan en vecka (imorn). Jag saknar att kunna spela hög musik, sova en hel dag och se på film! Sen saknar jag allt "folk" hemma. Men vi har haft det bra asså! Jag och Sofia har gjort en hel del. Innan dess så var det bara jag och Carro här. Linnea och Daniel kom sen, samtidigt som Johan och Sofia. Haha, Linnea har växt till sig och pratar nästan hela tiden, hah, kaxig typ dedäer ;) så söt är hon!  Vi sov i gäststugan inatt, jag och Sofia - självklart var det jätte varmt så vi började vädra, sen tände vi ljus och snackade en bra bit in på natten, och då kommer det in mygg och flugor som jag sen - mitt i natten - blev tvungen att jaga ((: härligt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, gumman. Det ser ju mysigt. Jag saknar dig jätte mkt. Haha fråga mamma jag sitter hemma och är deprimerad för att jag saknar dig och Hampus . ush :( <33 puss på dig

2009-08-07 @ 17:53:11
URL: http://ladysoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0