Lördag med Mamma

Idag ska jag till stan med Mamma och köpa kläder och skor. Har sett fram emot det, tycker det är rätt mysigt faktiskt. Just nu vill jag bara att allting ska gå över. Jag har ingen lust att sitta här och inte kunna sätta fingret på vad som är fel, det är jobbigt. Jag hittade en gammal "dagbok" som jag skrev förra året - september förra året. Och det är ju klart att man läser den. Haha... varför... det var bara dumt. Jag har ingen lust att bli ett offer. Jag har ingen lust. you cut me down.

alså efter stan så kanske det bär av till Mathilda eller Alle för att bara "va".
 Tänkte kanske ringa till Linnea och kolla läget. Sen ska jag träna.
 Jag ska träna som sjutton nu. Men godnatt sålänge, ska sova nu.
puss /j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0