Du är ganska ägd -10 APRIL 2011

Alltid känns det som om jag är två steg bakom dig. Du som alltid får infall, drar åt dig ljuset jag aldrig haft men alltid velat prova. Du säger jag ger dig något som du alltid har saknat. En godhet, en värme, och jag lägger mig bredvid. Tänk att nåt så enkelt som du brevid mig kan göra mig så lugn. - Lasse Lindh, min man.

Från den djupaste platsen inom mig säger jag det här. Jag verkligen älskar er vänner och nära som försöker och som fortfarande dras med mig. Även om jag oftast inte säger det, så är det det enda som bär nu. Det där med dig som drar ner mig önskar jag kunde fara åt helvete, för det du gjorde och det du är kan jag inte förstå. Och ibland önskar jag att jag aldrig hade träffat en sån som dig. Hoppas att det känns. Jag vet att det gör det. Jag vet att du läser det här.

Kommentarer
Postat av: Josse

Du är underbar och sjukt stark!

love you darling,du fixar detta!

<3

2011-04-11 @ 09:50:57
URL: http://jjossestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0