BRA DAG

Ja, en himla trevlig dag om jag får säga det själv. Började med årets första glass på piren (!) Efter det blev det en liten chillkväll på domsand. Mysig påsk har det varit hittills. Nu, efter att ha skrapat upp hela jävla tån pga min cykel (skyller på den, jag vet...) så sitter jag nu här uppkrupen i min säng och huttrar som en liten gris. Usch vad det är kallt i luften! - synd... Om jag lyckas hitta den så ska jag se på Letters to Juliet snart, om jag inte däckar innan jag ens har hittat den d v s :) tokigt...
Hej jag heter Lasse Lindh och jag är bäst i hela jävla världen.♥

Kommentarer
Postat av: Linus

Grym årets första glass!! Dock amatör glasstjej som förstörde glassarna :D

2011-05-12 @ 20:49:21
Postat av: Jessica

SV: Verkligen! :D Ja, så himla dålig! Ankorna kunde gjort det bättre...

2011-05-12 @ 21:48:33
URL: http://fagerkvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0