LIFE KEEPS GETTING IN THE WAY

Jag har inte haft tid till att skriva, ingen lust heller för den delen. Det har varit en ganska jobbig vecka faktiskt. Som vanligt hade jag turen på fel sida i lördags. Min ordinarie klubba var inte med till Göteborg utan den hade hamnat i Nattas fodral - vi har likadana så inte lätt inte... Och som att det inte räckte med det så sitter jag här nu med skadat knä! Efter ca 3 minuters spel i SM fick jag åka hem direkt från Göteborg för att klockan halv två på natten kom hem från ryhov.

Jag som hade sett fram emot detta! Och så slutar sagan med ett stukat knä och dessutom antagligen en lätt ledbandssträckning. Obeskrivligt ont gör det. Så jag hoppade på kryckor hela söndagen och hela måndagen, delvis på tisdagen också. PRAOADE dessutom på just Ryhov och kan ni förstå hur patetiskt det kändes? Men veckan har varit jätte rolig och lärorik ändå. Har däremot varit sjukt osocial - överallt - och jag säger förlåt för det om det är någon som har tagit illa upp, vilket jag isåfall faktiskt förstår.

det kan inte vara meningen att jag ska idrotta
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0