STOCKHOLMSTOCKHOLMSTOCKHOLMSTOCKHOLM


Sitter i stockholm fortfarande. Har handlat lite smått och gott , lååååååång bussresa blev det... menmen här har vi det kanonbra faktiskt! Tokmycket H&M affärer finns det, haha har sammanlagt varit inne i 5 olika HM butiker på två dagar, det slår ni fan inte hemma i jönköping! haha. men jag saknar faktiskt hemma lite, tycker faktiskt det är mysigare att bo i en mellanstor stad. Tråkig jag är - verkligen. Men sjukt kul har vi haft det! Femton minusgrader har stockholm att erbjuda idag, inte helt dåligt inte. Och kan även meddela att det är rea på ungefär allting fortfarande. Jag trivs här! Inga bilder kan jag bjuda på dock, har inte haft tillräckligt med batterier till kameran...

saknar dig  //j


Kommentarer
Postat av: andrea

jätte fin bilder :D

2010-01-05 @ 22:38:36
URL: http://andreabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0