SÅHÄR I DECEMBERTIDER...

Fullt tjofräs hela dagarna långa, efter morgondagens lektion har vi nästan jullov. Det känns så iallafall, nu när proven tar slut. Det kommer kännas så himla sjukt, allt slit vi har dragits med är nu över - för några veckor - och jag har nog inte riktigt begripit det än. Jag har magkatarr ända upp i halsen just nu, och det är inte kul, alls. Go träning idag iallafall, vi bytte positioner med varandra och det blev en helt annan innebandy. Jobbigt som sommarträning näst intill, fast roligare, och svalare. Nu släcker jag lampan och beger mig till sängen, här ska läsas ur "En Dag"! Godnatt och hejdå skolan, nu ska jag baaaaannneeemeeej ha lov! Tillägg: Irma var här också, för första gången på flera år typ. Har saknat den dära pärlan faktiskt, hon är fin hon. Kram och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0