LOVE THE ONE YOU HOLD, A LOVER OF THE LIGHT

Hemkommen från en jättefin helg i Stockholm hos och med en del av mitt hjärta, Sofia. Vi hade det superbra som vanligt. En tripp till minikusinen blev det också, även till centrumet av städernas stad där jag hittade exakt såna skor som jag typ har drömt om sen den här hösten började - i strl 35 (!!!) precis som jag behövde och som jag aaaaldrig har hittat typ. Lycklig! Nu Sitter jag här igen med magkatarren upp i halsen och kom på för en stund sen att det är måndag imorgon - som innebär stressens stress ungefär. Känslan är verkligen inte skön.
Nu över till Tacokväll och Mys-söndag - orkar inte nåt annat för tillfället.

Kommentarer
Postat av: kusinen Fia

NÅGOT VI GÖR OM! visst? det var så kul och mysigt och bra och härligt och allt att se dej! något som måste bli av oftare tycker jag :) himla måndag... himla stress.. himla plugg som kan gå och lägga sej..!

puss <3

2011-11-20 @ 20:49:11
URL: http://thewalkingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0