SUNDAY, BLOODY SUNDAY.

Phew, äntligen hemma. Eller ja, jag har väl varit hemma ett tag, men nu så är det verkligen hemma hemma, en liten stund med bloggen vill säga och mitt rum är fyllt med simon&garfunkel-ånga. Oj vad mysigt! Alla tjatar om "sista dagen på lovet" så nu tänkte jag säga att jag har tillbringat sista dagen på mitt lov i Mariestad för lite innebandy. Och då är det verkligen hela dagen. Steg upp sju - åkte nio - kom hem typ sex.
Iallafall, nu är jag hur trött som helst och min kropp vill inte stå upp åt mig. Nu slog det mig att det är EMA klockan 21 på MTV. 30 minuter kvar då, packa skolväskan (uusch!!!), bädda sängen så den ser gosig ut, plocka iordning på skrivbordet. Ja det är väl det man hinner ungefär. Ganska mysig söndagskväll kommer det bli, och jag kommer somna tidigt och på en gång när jag väl tillåter mig! Njut nu av dom sista timmarna på söndagen den sjätte november gott folk, och njut också av novembermörkret man somnar ju iallafall lite lättare än i somras (njut? okej? näe, usch äckelmörker...)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0