DEN DÄR JESSICA

Superfri, 17 år, lite fastbunden och vinnarskalle. Jag är lite som man är när man inte vet riktigt vart man ska i livet, men vet att man vill framåt. Uppvuxen på Jönköpings gator med HV71 i blodet. Här andas jag in fantastisk vänskap, idrottsupplevelser, salskrivningar, sommarnattsvindar, gitarrsträngar och lite kärlek. Jag blir lätt exalterad av låttexter och läser alltid sånt som inte står skrivet. För det mesta är jag himla glad, men blir - som alla andra som är som jag - ganska arg ibland. Hatar förluster och lever länge på vinster. Drömmer ofta om en Spanien-resa och solbränna. Tänkte att jag stannar här, för allting vill ni nog inte veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0