FREDAGSDANS MED L.W. ♥


Åh åh åh! Livet är på gååång! Idag inhandlade jag den fina halsduken jag såg för två veckor sen tillsammans med två stickade pannband - sweeet! Köpte också en ny mascara äntligen, så nu slipper jag ta från någon annan.
Idag är det iallafall FANTASTISK FREDAG igen! Det är som vanligt bara en sak som gäller då, Lars Winnerbäck. Du är en av musikens största genier.
Du säger väl till om jag ska gå, du säger till, eller följ mig till de gråa höga husen bakom järnvägsspåren. Om du vet vad du vill, om du vet, har du ingenting å hämta ingenting å hämta här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde nästan att du menade med mig, man blir ju lite knäpp av initialer ibland allstå.. :P

2011-09-18 @ 16:11:32
URL: http://linneawidlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0