MAMMA ÄR NÄSTAN NÖJD


Plockade iordning saker och ting på mitt rum igår, lite för att mamma skulle bli glad över att få tillbaka backen med rena kläder i (som jag inte har lagt in i garderoben på typ en vecka), men också för att jag skulle kunna bo här inne. Är det nåt jag är svindålig på så är det väl att hålla iordning på alla kläder... Men man kan iallafall andas här.

Från det att jag vaknade imorse har jag bara ätit frukost och sammanställt anteckningar och sånt inför ett seminarium i sjöekologi som vi har på onsdag. BETAR AV ALL BIOLOGI OCH BRYR MIG MER OM DOM GULA LÖVEN I TRÄDEN UTANFÖR FÖNSTRET. Snart ska vi äta lite här, Jonas och pappa är iväg på en hockeymatch i vadstena över dagen så det är bara vi kvinnor som är hemma idag. Avkopplande.
Har kommit på nu igen att det är nåt helt galet vilken skillnad det är på sommarlov och höst/vårtermin... ååååh!! Och värre blir det bara. Nästa vecka kör en period av fem veckor igång med prov minst en gång varje vecka. Det ska väl kännas att man går natur antar jag, så det är väl inte så mycket att klaga över.

Matchen igår slutade tyvärr med förlust 3-0, jag fick en smäll och var tvungen att kliva av och det blev galet rörigt i båset. Så kan det gå. Två träningar i veckan ska kanske kunna rätta till det som gick snett.

Vidare till böckerna... Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0