CLOSET

Städar garderoben och hittade massa gamla tidningar :O haha typ 30 nummer av "julia" har legat i min garderob i typ 3 år ^^ (y) haha sen hittade jag massa gamla "frida" tidningar och "okej". "SOLO" tidningarna är en klass för sig. Mycket tjockare och mer mode och mer av allt. Så nu har jag även ordning på mina tidningar :) Kläderna däremot säger en hel del om hur tom min garderob är - på kläder. Nej detta måste det bli ändring på. Trots att jag inte har så mycket kläder så har jag dessutom rensat ut endel av dom. Och nu så såg jag också att nästan hälften av alla kläder därinne är sportkläder... Ojoj, jag känner för att handla nytt!
 
en liten del av "röran".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0