sent typ?

Godmorgon (y) Sitter här med Alle baby och vi fjantar oss - no more about that. Igår kväll ringde Micke till mig, min tränare, och undrade om jag visste om att jag var inbjuden till damlagsträningen. Jag ---> O.O ? Han påstod att James hade sökt mig på min mobil, men jag hade inte fått ett enda samtal från någon annan än dom på min kontaktlista så nae. Sen så frågade han om jag ville va med på torsdag istället och självklart ville jag det, - MEN micke det är såhär att jag har - Stopp , du har inte stukat till din fot igen ? - eeh... härligt va! så vi kom överens om att ja ska ringa honom sen imorn efter jag har varit hos sjukgymnasten så bestämmer vi då hur jag ska göra på torsdag. jävlafot. Vad händer idag? Träffar felix älskling sista gången innan skolan typ eftersom han åker till Skåne. Herregud, är världen emot oss? Vi åker om varandra hela tiden ;/ Men godnatt nu eller nåt! /J

Bilder från dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0