SWEET ABOUT ME

Ja, tänkte säga att jag är faktiskt inte perfekt. Alla har vi våra baksidor - jag har mitt temprament som lätt svämmar över ibland ^^ Sen finns det tusen andra saker som man kanske skulle vilja ändra på, men asså, vem är felfri? Ingen kommer någonsin att bli felfri. För någon kommer alltid att ogilla vissa saker - medan andra gillar just dom sakerna. Man kan aldrig vara alla till lags, men man kan anpassa sig efter vem man är med. Då är det lätt att folk säger att "man blir en annan" eller "spelar någon man inte är" men i verkliga livet skulle jag säga att det är bullshit. För man måste anpassa sig efter vem man är med, du är väl inte likadan mot din mamma som du är mot dina kompisar?
 
Men samtidigt så finns det gränser, man kan inte slå ner på någon annan person bara för att du själv ska skapa status hos någon. Hänger ni med på vad jag menar? Någon? Asså, jag har gjort det felet tidigare, kanske inte direkt snackat skit om någon jag tycker om, men däremot inte sagt ifrån när någon annan gjort det. Just därför ska man ha vänner som säger till en när dom tycker man beter sig lustigt (inom vissa gränser nu då, man vill inte ha någon som stör sig på varenda liten sak) Nu känns det som att jag tappade spåret lite, men det är ju trots allt min blogg, och syftet är att skriva mina tankar och då kan det byta väg ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0