BURN IT TO THE GROUND

jag är just nu väldigt glad, väldigt arg, väldigt ledsen och väldigt lättad. nu vet ni...

imorgon ska jag upp tidigt igen för att träna tjejerna i innebandy, förra veckan spelade dom match och jag kunde tyvärr inte vara med så jag såg matchen i efterhand - pappa filmade allt :) haha dom vet ingenting, så tänker fråga dom om alla saker dom själva tyckte var lite sämre så vi kan bättra på det , SEN ska jag vara jätteelak och peka på alla saker som var skitdåliga... nejnejnej, så funkar det inte ! :) dom var så duktiga så! :)
åh det är så mysigt att gå upp tidigt på lördagmornar och träna världens goaste brudar i idrotten man lever för :)
och ja, jag VET redan att jag är lika lång som alla tjejer trots att jag är typ tre år äldre...  ^^


Kommentarer
Postat av: andrea

vi kom 3a (:

2009-12-19 @ 09:16:25
URL: http://andreabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0