Onsdag

Pappa gjorde frukost idag :) Mamma hade vart uppe tidigt och fixat iordning lite saker. hahaha dom såg riktigt fräscha ut idag måste jag säga! (; haha måste vart för att dom gick typ 3,6 km igårkväll pågrundav mig. ^^ haha och min bror va för söt och skulle försvara sig med en kökskniv och soft airgun medan dom och jag var borta ifall att någon mördare skulle ta sig in xD gud :') idag kikar jag runt på olika bloggar och suckar än en gång när jag ser barbien kissie - skandalbloggaren med stort S - hahaha, folk läser hennes blogg - jag läste hennes blogg - omg, nån psycho dragningskraft där asså, för vem är intresserad av att höra på kränkningar hit och dit och "hej jag vet att alla älskar mig" och liknande påståenden i varenda inlägg EGENTLIGEN... haha , jag säger bara grattis kissie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0