Tisdag

Hejjsvejs. Har träffat mathilda idag, (eller ska vi säga igår?)  hon sov här och vi (?) - jag - vaknade av att hon rycker i mitt täcke. Sover fortfarande på golvet , just so you know. Har börjat trivas där. Sen ringde hon på kvällen, som jag bett henne göra, men då sitter ja ju såklart hos älskling och hade inte riktigt tid (!) att prata i telefon... (; så ja, vad gör man  -  säger att man ska ringa upp henne sen, men nu sitter jag här klockan 2 på natten och känner inte för att ringa och väcka henne asså. Så slår en signal imorn istället. Dagen har varit fin.

Igår städade jag rummet ordentligt :M yeyeye. jag är duktig! tillochmed rensat sminket :M yeyeye. jag är bäst ibland asså, känner mig nöjd nu! :)) ska ut och löpa imorn, sen ska ja bara mysa med en film asså - jag behöver se en film. Men godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0