ännu en dag

Och haha , nu har jag gjort uppdatering för resten av året känns det som ^ nej , men i sommar ska det bli mycket uppdaterande och tänkte berätta om allt jag är med om. Sen hur kul det är för er att följa det och läsa det får vi ju se då. Men jag sa aldrig att ni var tvugna att läsa, men självklart är det ju typ det som detta går ut på. så jag tyckeer om er som läser detta! :)

Konfirmationen i helgen bestod av att tjocka släkten hälsade på och jag stod där i kyrkan som ett fån och försökte sjunga "det vackraste" haha, sicket skämt. men nu är ju konfaskiten över - luckylucky - whatever , man har förändrats på ett bra sätt och hittat sig själv bättre. Believe it or not. Men thats the way it is. Avslutar med att jag längtar efter en ny husvagn att softa omkring i överallt och stort utrymme. Sen längtar jag efter att få semestra med alle och mathilda, för det skulle banne mig bara vara så sjukt underbart :) Sen är det bara att face the facts och komma ihåg att sommarlovet inte har börjat ännu.

HAPPYFACE ;* , ta hand om dig. 
Jessss' 

Kommentarer
Postat av: Anonym

M o A !!!! Äger varsitt namn! INTE EN BOKSTAV! :O <3

2009-06-04 @ 21:57:00
Postat av: Anonym

btw allex

2009-06-04 @ 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0