att bryta sig loss

Olika stunder i livet märker man att vänner går en annan väg. Många skiljer sig ifrån en och bryter banden man tidigare haft. Jag vet om hur svårt det är när man inte riktigt har koll på vilka man verkligen kan lita på och vilka man ska akta sig för. Det kan vara så svårt att känna av hur omgivningen är och beter sig när man själv är i obalans. Jag själv hade min "offperiod" i sexan, och det var väl på ett sätt bra att det kom då, och inte nu. Men nu i efterhand ser man tillbaka på det, och hör kompisar berätta hur dom upplevde mig då. Det är nästan så att man skrattar åt sig själv och sina egna dumheter. Men vem hade jag varit om jag inte hade gått igenom det. Vem kan utvecklas som människa själv utan att göra ett genombrott? Tänkvärt.

Jag önskar alla som känner nu , som jag gjorde då, ett stort lycka till.
Och mitt råd är , fight for it!
Kram,   jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0