Sista Veckan

Hej på er, var ett par dagar sen sist. men ni vet ju att jag tycker om er iallafall :) Vill börja med att säga grattis till min underbara bff Alexandra som lyckades med alla rätt på matteprovet! hugehappyface ( L ) det var du stort värd!

mycket har hänt idag - trots allt - jag blev erbjuden att sjunga på lärarnas personalfest - så sent som i fredags, så hej att det var brådis. Så jag och linnea plockade ut våra mest spelade låtar och Mathilda hakade på och utförde en sjukt fin dans bakom oss (improvisation!) Även Viktor hoppade på med basen! Så det blev tillslut jätte bra, stor succe bland alla våra kära lärare :)   i helgen drar jag på släktfest och sen ska jag försöka fundera på hur jag ska göra med min fina säng som för tillfället är kaputt. eftersom att ena benet gick av i helgen så sover jag på min säng, men PÅ golvet - utan ben (y) härligt...

ta hand om er.  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0