Söndagsmys

Idag är riktigt slappt, orkar inte riktigt ta tag i mig själv. Skulle vilja ha lite filmtips , tänkte kila ner och hyra nån. Konfirmation om ett par dagar, shit eller  :o  vem vet vad man ska önska sig?! alla har fått för sig att börja fråga liksom och jag har inte ens hunnit fundera på't - lyckat - kläderna är iallafall klara :)

Tänkte säga det att jag hatar personer som ljuger för en. När sånt här händer vill man verkligen ha någon som lyssnar och ger råd, inte någon som lyssnar i två sekunder och sedan börjar prata om andra saker. Hur stöttande är det! Usch på sånt. Men sedan finns det dom som verkligen bryr sig - som vet hur det är - och dom känns det ju självklart bättre att prata med.

Just nu känns det viktigt att inte sluta tro. Känns som att botten skulle vara nådd om man gav upp nu. Det är nu det gäller att kämpa nu som mest! Men jag vet inte hur det ska gå egentligen.

Drömde konstigt inatt. Jag hamnade på ett sjukhus med en person jämte mig och sen när det blev kväll gick alla som jobbade där hem - utan jag som låg kvar i min säng - och då blev den här människan jämte mig typ värsta demonen som dödade mig å sen så kom jag till typ himlen tror jag. Och sen kom alla jag kände - ALLA - dit också och så träffades vi där och sen så vaknade jag.  wierd´ 

ta hand om dig     /jesss'
                                                                                                              

 

Kommentarer
Postat av: daniel B

tja :D

2009-05-10 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0