15 ÅR

Idag är det min dag! Ja idag har det varit jätte bra! Började med att jag nästan missade den årliga födelsedagssången, gud vad trött jag var. Fast jag lyckades faktiskt vakna trots allt så jag missade inte hela sången, utan bara lite av början - shouh. Jag var lyckan själv idag och fick massa hudvårdsaker som jag fullkomligt dyrkarvem var gladast!? :)
Sen fick jag en jätte fin sak av Carro, en sak hon hade gjort på bildlektionerna i stan. Den föreställer en apa som man har korsat med en elefant och något mer djur som jag inte kommer ihåg nu, men den var jätte fin :') Står numera på min hylla! Min bror drabbades undertiden av plötslig trötthet och typ somnade vid andra änden av min säng. Sedan upptäckte jag ett kuvert på fikabrickan , och självklart öppnar jag ju det och blir helt stum. Vad tror ni inte ligger däri? Jo en liten annons på en lap top , O_O jag vart ju chockad! :o DÅ vaknade min bror!  :) Jag vart ju så smart så jag bakade bullar kvällen innan så att vi skulle ha något att äta :) underbart!

Jobbet var jätte kul idag - mot alla odds. (: Jag kom dit och hade som vanligt en hög med plåtar att rengöra. Undantaget var bara att högen var tre gånger så stor idag.  WIEH! Men det gjorde ingenting för farfar hade ordnat ett bra väder idag så jag var jätte glad. Och det verkade som att han hade mutat personalen att vara extra trevliga mot mig - eller så är det jag som inte har sett att dom är ett trevligt gäng tidigare. Men hur som helst hade dom koll på att jag fyllde år och hade bakat en prinsessbakelse bara för mig! Gulligt! 
                                                 
                                                                                

Sen så fick ja undertiden jag var på bageriet massa sms och telefonsamtal från mina underbara vänner som jag älskar över allt annat. Ni borde vara avundsjuka på mig som har så fina vänner :) 

Hur som helst så blir det mys ikväll med mamma och syskonen, pappa tänkte åka till lägenheten och fixa till den lite. Så det blir halva familjen ikväll, men det kan ju vara mysigt det med. Tänkte tvinga mamma att hyra twilight filmen som nu är ute på dvd! Och jag älskar dessa böcker och filmen är jätte bra, rekomenderar * , och längtar till nästa film kommer ut.  

Ta hand om er nu,
och önska mig grattis! :)      
/  Jesss'                           
                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0