RÖDA, STORA, HÄRLIGA - fjortisjackor


ja, nu är det så att jag tänkte ta den här röd-jacka-eller-inte frågan en gång för alla ;)  på min gode väninnas blogg (
www.ladysoldier.blogg.se) kan ni läsa detta inlägget...




Hiss o diss



Haha, denna söta sak och jag brukar ha denna diskution. Och JA Jessica , fjortisar har på sig praktiska saker. Men en sak är rätt: Den är svindyr och en fjortis har inte råd med sånt för att sminket på H&M kostar för mycket för dom och det tar upp hela deras barnbidrag. ;)


haha, ja allex denna diskutionen brukar ju komma upp ;) haha är faktiskt ganska nöjd med hennes svar också haha. Min personliga åsikt är att FJORTIS är ett sätt att vara, inte ett sätt att klä sig  (: haha, MEN så måste jag ju också lägga till att ja, många som anses vara fjortisar faktiskt HAR en stor röd jacka med päls ytterst på luvan, men whatever. Jag tänker ha kvar min älskade röda stora jacka, och detta enbart för att jag älskar den :)  


folk mår inte bra av att inte störa sig på något! ;) /Jessica

Kommentarer
Postat av: andréa

Fan vad rätt, ibland skriver folk att man är fjortis om man kanske har lagt upp en bild.

men vad fan dom känner en inte ens? fjortis är ju ett beteende som sagt men folk fattar inte det..

2009-11-08 @ 20:10:24
URL: http://andreabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0