S V E R I G E + Vinter/Sommar = F A I L

Idag slog det mig, det är aldrig vinter i Sverige, det är heller aldrig riktig sommar. Klimatet ligger alltid mellan höst och vår, sommaren och vintern är någon slags mellanting. För visst blir det väl sällan riktigt, riktigt varmt? och heller inte speciellt kallt? När temperaturen ligger runt nollan (åt pluss hållet) så är det alltid riktigt ruggigt utomhus. Mörkret, vinden, regnet, haglet tar ju aldrig slut känns det som. Visst kan jag leva med, det är faktiskt rätt mysigt - när man är inomhus då... MEN ABSOLUT INTE PÅ HEMVÄGEN EFTER EN ÅTTA TIMMARS SKOLDAG!det är ett äkta nono' i min värld. Extra trött på hösten? - check. anyway, jag är skit taggad på tända ljus och te! och mina underbara bruna skor som jag inte lyckades fixa en bild på! så vi tar en bild på mina favoriter istället!   peace pået' /Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0