one step forward - two steps back

JAG SKA BÖRJA TRÄNA IMORGON! :D ååh ska bli så skönt att komma igång lite smått igen. fick ett träningsprogram för min fot som jag följer varje dag. Jag är rättså bra just nu på att komma ihåg att göra övningarna.  höhö... schaa... det går inte så bra för mig just nu, jag äter alldeles för onyttigt... jag måste skärpa mig! inget godis slash läsk å shit denna veckan mer! inte ens helgen. nu ska jag slippa mina extrakilon. jag tror jag ska ha ett uppehåll på två - kanske tre - veckor. kanske. längtar så himla mycket till imorgon, haha då ska jag försöka va snygg :M haha.. herregud jag behöver fan hjälp ^^

" its hard to meet the great new stars when you're walking through the past "
jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0