fredagsmys

do what you want! åå nu har jag fotat lite ikväll :) provade en helt ny sminkning för mig - svart metallic. för mig betyder det halloweensminkning ;) och det var väl ungefär det som det blev med :) men kul var det! :D bild kanske kommer...

imorgon skulle jag ha spelat match, men kan inte göra det eftersom jag stukade min fot i förrgår och idag... hade coopertest idag, låt på vg-tid under två varv, sen inne på andra varvet så stukade jag till foten men jag sprang vidare trots allt... ett varv senare brast allting för mig, jag fick så sjukt ont så jag bestämde mig för att det inte var värt att fortsätta springa. Så imorgon blir jag nog hemma istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0