TILLBAKA IGEN

Hej på er igen! :D har tagit en paus över helgen för att göra viktiga saker. Men nu är jag här igen. Nu ska jag plugga idag. Sen är det skoljoggen imorgon... kul! Ska träna på kvällen iallalalalalafall :) så gött!

Igår var vi på HV jag, Mathilda, Alle och Elinn. Det var jättedåligt tryck i hallen, men det var ju en gratis match och träningsmatch så vad kan man begära. :) kul att ni följde med iallafall tjejer! Matchen slutade 3-2 till hv -såklart. På natten skrev jag klart min insändare som var tills idag.
vi gillart ;) med davidson med snyggmelin och petrasek och så nån söt
liten kiddo och nån annan. lucky me som fick ta kort på dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0