TISDAG JA!

Idag har vi varit i stan och målat (!) på länsmuseet. Det var rättså okej faktist, tog bussen 08.04 och var inne vid halv nio. Sen var vi därinne en bra stund och kom hem typ lite över klockan 12, vilket betyder typ 50 minuter till lektion så jag och Nea hoppade av hos mig och åt (rostat bröd) och fixade oss a bit :) sen blev det av till skolan igen och han precis. Har inte sett Mathilda eller Alle på hela dagen idag o_o were have you been!? aa och sen ialf så gick vi hem till mig och sen till linnea och satt där och pluggade - hela eftermiddagen. matte, geografi, spanska, fysik... you name it. Men nu ska jag ta det lugnt och dushca och sen så blir det mys.
FÖR JAG SKA KOLLA PÅ FILM IKVÄLL PÅ KVÄLLEN OCH INGET ANNAT ÄN HELA KVÄLLEN!
puss /j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0