TORSDAG

Okej, ännu en dag... Eh, ja det började med att jag fixade mig extremt lite på morgonen, för att hinna till skolan. Mamma skulle köra mig , eftersom att jag skulle ta bussen direkt från skolan till stan sen. Och så kom jag precis i tid till Svenskan där vi skulle läsa. Och så hade jag självklart tagit med mig typ en självmordsbok som är hur tragisk som helst och hon berättar i detalj hur hon skär sig med rakblad osvosv. Trevligt! Ja, så det var min morgon. Sen hade vi dubbelhåltimma, och sen hände typ ingenting mer. Jag åkte in och dansade och det gick väl rätt bra ändå :) sen så mötte jag mathilda, som tränar direkt efteråt och nu sitter jag här efter att ha ätit tacos. Kul dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0