(FAN) VA KORT MITT HÅR VA!

Jag funderar på att klippa mig snart, det är ju faktiskt ett år sen jag gjorde det sist... Höhö. Anledningen till det är att sist jag blev klippt blev jag av med halva mitt hår och det slutade strax ovanför axlarna - tro mig , inte så vackert. Däremot fick jag (utan att själv ha bett om det) en lugg. Har några funderingar på att klippa lugg igen, men det är ju sjukt störande med en lugg som inte går att sätta upp när man ska spela match och träna. Hmm... klurigt! Såhär såg det ut iallafall - hittade inga oredigerade bilder, och dom flesta är dåliga, men deal with it.

       

och nu i augusti - nio månader senare : (samma bild som igår, men bara för att ni ska märka skillnaden)


Kanske, i bästa fall, så har det växt ungefär en decimeter. Inte dåligt! :) haha för att vara mitt hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0