FUNDERSAM

Kan inte sova... eller snarare vill inte sova. Tänkte att jag skulle läsa en stund, men jag är för trött för att orka fokusera på att läsa en gossip girl bok på engelska så vad ska jag göra? Hatar verkligen sömnproblem och ändå så är jag expert på att inte kunna somna. Great isn't it.

Jag vill tillbaka till Italien, NU! Jag tror faktiskt att jag behöver solen för att må bra. Hatar verkligen när det bara är mulet och typ 20 grader i luften, och som en bonus så kan man inte bada i vättern utan att få kramp i ben, fötter, tår, huvud, armar, fingrar, ögonbryn o.s.v. JÄTTEKUL - VERKLIGEN. Konstigt är det eftersom detta har varit en hyffsat varm sommar, vilket borde betyda att vättern är hyffsat varm men svalkande. Men nej, inte iår inte. Och det allra mest komiska är ju att värmen som var här i Jönköping var här när jag var i Italien. Timing! (y) aa jättekul.

Är väldigt spänd inför hösten. Så mycket att göra och mer blir det. Och blanda det med lite nerver också så blir det perfect match! Blir ännubättre när människor omkring en alltid lägger kommentaren "Hej plugg!" När man berättar vilken linje man ska gå... Ärligt talat, jag vill ha ett liv utan plugg och innebandy också. Hoppas det inte försvinner helt eller blir totalt bortprioriterat.

fan.


oj vad gammal bild... Linnea & Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0