GOODMORNING SUNSHINE!

Jag har sovit länge idag, dock inte ända tills nu, men eftersom att det är första inlägget för dagen så får det bli Godmorgon. Sitter och lyssnar på nån musik från campingen i Italien. Väldigt annorlunda mot vad vi lyssnar på här uppe i skandinavien kan jag ju säga, men på något sätt är den rätt go. Antagligen tycker jag det eftersom att den är förknippad med minnen därifrån. Jag längtar verkligen tillbaka, vore dumt att påstå någonting annat!

http://open.spotify.com/track/1Do2Tl5ua0AGVr5Qj5z6ln

Funderar på att läsa lite idag, jag är verkligen jätteseg i kroppen och känner mig inte alls vaken. Trivs med det också! Snart kommer nog denna "latheten" straffa sig med tanke på att skolan snart börjar... Har skrivit ut ett nytt CV idag som ska lämnas in imorgon. Måste ha in lite pengar eftersom det är bidragsuppehåll just nu (övergången från barnbidrag till studiebidrag) inte för att jag inte överlever annars, men alltid gött med lite extra i plånboken, eller hur?


önskar att jag kunde visa allting därifrån med perfekta bilder, men tyvärr var det för stort för att få plats på en bild. Marina di Venezia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0