HÄRLIG DAG PÅ STAN'!

WHAT WOULD YOU WISH FOR IF YOU HAD ONE CHANCE? Vart den linjen kommer ifrån kan nog många i världen sätta fingret på. Ja, jag syftar på "airplanes". Enligt mig en strålande låt!

Kom just hem från staden vår där jag har spenderat dagen med Mathilda. Tog en liten tripp till myrorna, men dom hade i princip ingenting intressant. Begav oss vidare till city där jag inskaffade årets första kofta! Yey, det lär ni se flera av! Snart blir det träning i Huskvarna. Längtar! Härligt eftersom det blev käk på donken idag... 

Denna är världens finaste kofta och jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Sanne

kul att exakt en sån kofta testade jag förra veckan men tänkte vänta tills det blev lite kallare innan jag köpte den ;D haha härmapa! :P

2010-08-11 @ 17:30:04
Postat av: Jessica

Sanne - haha OMEN! :o men håll med om att den är snygg! ;)

2010-08-11 @ 22:35:37
URL: http://fagerkvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0