GO FOR A RUN

Var ute och sprang en runda på 5.5 kilometer och direkt därefter sprang jag till sjöåkra för att sedan hoppa i vättern med kläderna på - nu har man gjort det också. Här kommer några exempel på låtar som alltid ingår i min springlista. Gick ganska trögt idag eftersom jag är ny-halv-frisk... Men men så är det.



All night long - Alexandra Burke


Dasa bala - Arash


Feel the rush - Shaggy


Allez ola olé - Jessy Matador


Push push - Kat DeLuna (spansk version)


Alors on danse - Stromae


Stamp on the ground - Italobrothers


Do it all night - Darius

och alltid när jag är ute och springer tänker jag på detta underbara SOMMARPARADISET med stort S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0