FINA UNDERBARA VINTER

Det är typ 15 minus idag, väldigt kallt med andra ord. Mina små töser och jag pallrade oss till Habo efter idrotten för att göra studiebesök hos Irmas pojkväns pappas företag. Efter detta smög vi till briljanten för en kopp varm choklad och efter det fick jag vänta på bussen till berghagsgatan vid attarpsvägen, och ja okej Lowe, 26an är inte världens bästa buss... Vi pysslade med lite julkort på spanskalektionen i morse som ska skickas till Valencia (som, för er som inte vet, ligger i Spanien). Spicy! Ikväll blir det match i Huskvarna mot okänt lag, men det är väl bara tuta och köra lite så går det kanske vägen. Innan dess ska jag julpynta och städa mitt rum, ser fram emot detta... nu kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0