MED EN KLANG AV JUL

Ja så kan det gå när man är upptagen... inte bloggat på 10 dagar!!!!  Jag har haft en underbar tid, synd att jag inte hunnit skriva om allting. I lördags var jag iallafall på julkonsert i Lekeryd (!). Jag, Elin och Irma bestämde tidigt i veckan att vi skulle komma och kolla eftersom vår käre klasskompis Sebastian skulle stå för gitarrplinkandet under hela tillställningen samt spela lite solo. Väl framme efter en förvånansvärt smidig bussresa dit så letade vi oss genom "centrum" till missionskyrkan och njöt hela kvällen av ljuv sång och musik. Fikat efteråt bjöd på bulle, pepparkaka, julmust och hjärtligt sällskap. Resan hem var även den bekväm trots att vi skulle färdas ganska långt. Äventyrligt initiativ helt klart!

Elin och Irma är världens finaste tjejer, så är det!


Sebbe in action!


Min mysElin ♥


Winnerbäck har skrivit sveriges bibel och tillsatt toner!

Irma var kvällens fotograf och det gjorde hon med bravur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0